Anunț – SELECȚIE CADRE DIDACTICE pentru participarea la mobilități în cadrul proiectului de ACREDITARE – Educație școlară, AN II

Școala Gimnazială Nr.1 Albești anunță concurs de selecție a 8 cadre didactice în cadrul Programului ERASMUS+1, Acțiunea Cheie 1 – ACREDITARE EDUCAȚIE ȘCOLARĂ (Contract nr. 2024-1-RO01-KA121-SCH-000210984)

Obiective specifice pentru anul 2024-2025 (derivate din obiectivele planului de dezvoltare europeană ce a stat la baza obținerii acreditării:

  1. Dezvoltarea competentelor de lucru a 6 cadre didactice in vederea integrarii copiilor cu cerinte educationale speciale si dificultati de invatare in invatamantul de masa , in anul scolar 2024 -2025;
  2. Imbunatatirea competentelor de leadership in cadrul Scolii Gimnaziale Nr. 1 Albesti pentru 4 profesori si 4 persoane din compartimentul administrativ, cu rol managerial in al patrulea an de proiect;
  3. Imbunatatirea rezultatelor elevilor la disciplinele pentru evaluarea nationala de la Scoala Gimnaziala Nr. 1 Albesti cu 15 % pana la finalul anului 2025.

Dosarele se depun în perioada: 04 -07 noiembrie 2024

FLUXul  1– 3 cadre didactice participante la cursuri în vederea integrarii copiilor cu cerinte educationale speciale si dificultati de invatare: -titlul cursului: Descoperirea și predarea copiilor cu dificultăți de învățare” (perioada și locația depind de confirmarea cursului de către furnizorul de curs).

FLUXul 2 – 3 cadre didactice participante la cursuri în vederea integrarii copiilor cu cerinte educationale speciale si dificultati de invatare: titlul cursului- ”Copii cu nevoi speciale – Învățarea nu cunoaște limite” (perioada și locația depind de confirmarea cursului de către furnizorul de curs).

FLUXul  3 -2 cadre didactice participante la cursuri de leadership: – titlul cursului- Leadership și Management în Educație” (perioada și locația depind de confirmarea cursului de către furnizorul de curs));

Selecţia participanţilor la mobilităţi din cadrul proiectului se realizează în conformitate cu contractual cererii de finantare Nr. 2024-1-RO01-KA121-SCH-000210984 şi a aplicaţiei pentru acreditare aprobate.

Detalii concurs:

Criterii generale de selecție a candidaților cadre didactice:

Cadru didactic titular al Școlii Gimnaziale Nr.1 Albești.

  • Să prezinte, printr-o scrisoare de intenție, modul în care stagiul de mobilitate răspunde nevoii de dezvoltare personală în acest domeniu, modalitatea în care își propune să disemineze informațiile și competențele dobândite în timpul parcurgerii stagiului atât colegilor profesori din școală cât și celor din afara ei, precum și contribuția pe care o poate aduce candidatul la atingerea obiectivelor specifice, a rezultatelor propuse și la sustenabilitatea proiectului;
  • Pentru Criterii specifice vezi ANEXA 3

 Dosarul de candidatură pentru cadrele didactice –  va conține, în această ordine:

  • Pagină introductivă – Titlul proiectului, Numele și prenumele cadrului didactic.
  • Copie CI
  • Cerere de înscriere ANEXA 1
  • Declaratie de angajament ANEXA 2
  • Adeverință/certificat/Declarație pe propria răspundere – privind nivelul de cunoaștere limba străină;
  • Scrisoare de intenție, datată și semnată.  Scrisoarea de motivație se redactează la calculator, Times Roman 12, distanțare 1,15 rând, justify, nu mai mare de o pagină. Se va evidenția modul în care mobilitatea va contribui la dezvoltarea personală a cadrului didactic, rezultatele concrete pe care speră să le obțină în urma mobilității.
  • CV Europass – model https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv, datat și semnat pe fiecare pagină.
  • Anexe CV – Copii după documentele care atestă activitatea specifică, relevante pentru mobilitate.
  • Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ANEXA 4
  • Fișă de autoevaluare ANEXA 5

ETAPA 1 – ELIMINATORIE – presupune îndeplinirea condițiilor de eligibilitate:

  • Depunerea la termen a dosarului de candidatură – 11.2024, ora 12:00 și îndeplinirea aspectelor formale legate de acesta (vezi mai jos).
  • Calitatea de cadru didactic al Școlii Gimnaziale Nr.1 Albești
  • NOTĂ: Dosarul va fi un singur DOCUMENT PDF, denumit după modelul: NUME_PRENUME_DOSAR_AES_2024, care să nu depășească 10 MB ce se va încărca online, la această adresă: FORMULAR DEPUNERE DOSAR
  •  Rezultatele ETAPEI 1 vor fi afișate în data de 11.11.2024, ora 12.00 și nu pot fi contestate!

ETAPA a 2-a – presupune evaluarea calitativă a dosarului (cf. criterii ANEXA 3), în perioada  –12- 14.11.2024

Rezultatele finale (cadre didactice selectate și rezerve) vor fi afișate în data de 15.11.2024, ora 12.00

 La întoarcerea din mobilitate PARTICIPANȚII vor:

  • organiza ateliere de lucru pentru fiecare flux– cu colegii din școală, pentru a prezenta și implementa metodele și tehnicile de lucru însușite la curs;
  • crea un articol/materiale PPT pe care îl vor disemina în presă și pe alte rețele în vederea promovării cursului la care au participat;

Rezultate: 1 atelier de lucru + materiale didactice digitale, broșură/ghid de bune practici. Profesorii interesați vor utiliza materialele și instrumente  învățate în urma diseminării pentru realizarea de lecții în activitatea lor în activitățile la clasă.

Drepturile și obligațiile participanților la mobilitate :

Drepturi:

  1. Participarea la un stagiu de formare de 5 zile la un furnizor de formare european (https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/teacher_academy.htm)
  2. Obținerea Certificatului de Mobilitate Europass sau a Certificatului de participare
  3. Obtinerea Certificatului de participare, eliberat de furnizorul cursului.

Obligații :

  1. Respectarea solicitărilor echipei de management a proiectului și o colaborare eficientă cu membrii implicați în proiect;
  2. Elaborarea materialelor de prezentare și promovare a Școlii Gimnaziale Nr.1 Albești și a sistemului de învățământ din România;
  3. Participare la stagiul de formare și respectarea planului și a programului de lucru în cadrul mobilității;
  4. Elaborarea materialelor necesare atât pentru derularea proiectului, cât și pentru implementarea acestuia la nivelul a Școlii Gimnaziale Nr.1 Albești (vezi cap. Rezultate);
  5. Participare la realizarea acțiunilor de diseminare și valorizare a rezultatelor proiectului;
  6. Elaborarea raportului individual la întoarcerea din mobilitate;
  7. Depunerea setului de documente originale privind participarea la stagiu, în vederea decontării cheltuielilor;
  • Conform metodologiei/ regulamentului proiectului sus menţionat, cadrele didactice selectate pentru participarea la cursuri structurate trebuie să îşi asume20% din costurile necesare pentru participarea la mobilitate.
  • După întocmirea raportului final al proiectului, dacă acesta este aprobat,cadrele didactice vor primi sumele aferente procentului de 20% cu care au participat iniţial.